Technische problemen voor aanvragers uit de overzeese gebieden
Organisaties uit de overzeese gebieden kunnen momenteel geen aanvraag indienen. Lees hier wat je moet doen als je een foutmelding krijgt!
Wanneer je als organisatie uit de overzeese gebieden een aanvraag wilt indienen krijg je een foutmelding ("there is no call organized for applicants from this country"). Dit geldt ook als je als Nederlandse organisatie een partner uit de overzeese gebieden wilt toevoegen.
De Europese Commissie is hiervan op de hoogte en probeert zo snel mogelijk een oplossing te vinden. De technische problemen zijn echter nog niet opgelost voor de deadline van 4 mei 12:00 uur (Nederlandse tijd).
Wat moet je doen als je een foutmelding krijgt?
Vul je aanvraag zo ver mogelijk in. Stuur ons vervolgens een e-mail dat het niet lukt om je aanvraag in te dienen. Stuur een screenshot mee van de foutmelding en vermeld in de e-mail ook je FormID-nummer. Stuur je mail vóór 4 mei 12:00 uur (Nederlandse tijd) naar erasmusplus@nji.nl. Dan nemen wij contact met je op!